ADMIN: Re: OT: co si popovidat a dotaz na admina.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 16 16:56:07 CET 2007

Admin Vam tohle vlakno schvalne nestopne, protoze ted pujde a bude neco
delat. Mate moznost si to zde vyrikat nebo se ignorovat...sami si
rozhodne co bude lepsi.

Mailova konference ma jednu vyhodu - ze to co se vyrklo uz nejde vzit
zpet. Kazdy prezentuje sam sebe.

Vecer se kouknu jak jste to vyresili...a pripadne Vas oba vymazu z
maillistu. ;-)

ADMIN