OT: co si popovidat a dotaz na admina.

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Prosinec 16 16:46:50 CET 2007

Dobry den,
rad bych v teto souvislosti upozornil na obecnu pravdu ze vsechno
souvisi se vsim. Muzeme si sice namlouvat, ze "politika" je daleke OT,
ale myslim, ze tomu tak neni. Uvedomil jsem si to na nedavne
prednasce, kde nam popisovali problemy konstrukce kameroveho systemu
hlidajici provoz na silnicich (mereni rychlosti, projezd na cervenou)
a docela me prekvapilo, ze vetsina techto problemu je v podstate
pravniho charakteru. Docela zajimave bylo treba zjisteni, ze takovyto
system muze merit cas podle GPS, ale polohu uz ne.
A to je prave to, co se mi na HW group libi, ze se zde casto setkam i
s problemy, ktere s tim HW sice souvisi, ale souvisi okrajove a spise
jsou povazovany za politicko-pravni.

Honza