OT: co si popovidat a dotaz na admina.

Kosta (mk) info@mcu.cz
Neděle Prosinec 16 16:43:37 CET 2007

> PS: Ja se treba hodne podivuji nad tim, ze tady ti nejerudovanejsi
> odbornici, kteri presne vedi vsechno uplne o vsem, co se kde sustne,
> co kdo pro koho vyviji, kdo za cim stoji, cim kdo koho manipuluje, na
> co si mame dat pozor, kde nas kdo sleduje, kdo kudy pronika, kdo co
> financuje, jaka data stahuje nebo odesila ke spionazi, neumeji ani
> poradne quotovat prispevek a posilaji uplne zbytecne kilobajty znaku
> navic jen proto, ze jsou lini to odmazat. Notabene ze se vubec muze
> vyskytnout prispevek se subjektem "Re: ADMIN: xxx"... Uff.
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

> [...]

Sem si rikal, ze k tomuto me uz nikdo nevyhecuje, a hle, chyba lavky. Nikdy
nerikej nikdy

Kdyz uz je tu rec o odbornicich a jejich (ne)umu, co Te pasovalo do role
arbitra, ktery posuzuje co, kdy, kde a jak je spravne, kdyz tak 10-20%
obsahu kazdeho  Tveho prispevku cini bohapusta reklama na Tve blahorodi? Uz
od dob drbarny o Delphi mam jisty mindrak z Tveho podpisu. Vzdycky jsem
chtel vedet, zda jsi exrert na pocitace obecne, nebo jen na specifcky okruh
typu, problemu, neb neceho jineho. Nevim proc, ale tak nejak si vzdycky
vzpomenu na Mistra Sekoru :))

Tohle je taky osobni invektiva, nejak me nenapadko jak ji napsat neosobne
:)))

Osobne mam ale  nazor, ze me povetsinou vubec nezajimaji postoje reznika,
topice, ajlzlbonaka na stav nasi unie, ale spis me zajima nazor lidu
pospoliteho s pribuznou krevni skupinou.  Ale ja jsem byl vzdycky slabej na
hlavu, kakze obcas plkam z cesty :))

S pozdravem
Kosta (MK)
Na životě nejvíc miluju tu rozmanitost... Každej den mě nas... někdo jinej