OT: co si popovidat a dotaz na admina.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 16 16:39:16 CET 2007

Petr Zahradnik napsal(a):

> To bys me, Jirko, rozesmal, zrejme ctes trochu jinou konferenci nez ja
> :-) Hromada sprostaren, vulgarit a osobnich vypadu je tu kazdou
> chvili.

Ale tak to zase teda nesouhlasim. Sice se obcas neco objevi a uz jsem
dotycne upozornil. Na druhou stranu neni treba zde kolem sebe chodit po
spickach jen proto, ze nekdo nekomu napise, ze je lenoch a nedal si
praci chvilku hledat na netu.
Jak jsem psal - malinko se v tomhle smeru forum uvolnilo a budu to
trosku vic hlidat.

> No jo, ale ze neznas, to prece neni duvod k tomu, aby se z HW
> konference udelala politicka kulnicka na drivi :-)

No o tom myslim nebyla rec. Pokud zminene patecni OT zavedeme doufam, ze
se nebudou tocit jen o politice a dozvime se i neco jineho. Treba to
umozni se konferenci lepe poznat i z jinych stranek.

Me treba mometnalne zajima zda balu uz dosahuje virtuosity one seschle
babice rozladujici oscilatory thereminu v nebesky znejicich vibratech.

RV