OT: Muj nazor na Skype [Was: Re: OT napátek: Uzavřené a otevřené standardy: ICQ a podobně... ]

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Prosinec 16 12:28:14 CET 2007

Zkusim to nekde najit, byla to analyza z nejake univerzity tusim v Holandsku a
vysledkem bylo, ze naklady na uroven obfuskace (znecitelneni) byly tak
extremni, ze to vypada skutecne na financovani necim jako armada, tajna
sluzba, nebo neco podobneho.
Jakub