OT: převod MONO - STEREO

Neděle Prosinec 16 08:47:27 CET 2007

Hezké ránko,

    omlouvám se za další OT, ale když je ta neděle... :-)

    Marně se snažím udělat z monofonní nahrávky nahrávku stereofonní.
Tedy jde spíše o to, dostat ji do stereo formátu aby mi ji pro změnu
skousnul authoringový program, protože ten odmítá vzít mono zvuk.

    Myslela jsem, že to bude brnkačka, stejně jako převod opačný, ale
jak jsem zjistila, Nero WaveEditor to neumí a jiný vhodný program tu nemám.

    Neexistuje na to nějaký trik? Nebo nějaký jendoduchý prográmek?

    Předem moc děkuji :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186