OT: Predvianocne plane filozofovanie

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Prosinec 16 00:43:28 CET 2007


Lepe bych to nenapsal. Nekdy mam pocit, ze od urcite velikosti firmy
je nornou zavedeni takto dokonale formy komunikace s zakazniky a EON
v tom rozhodne neni sam.

O2 alias Telekom slecna vam vyplni chybovy listek na poznamku, ze jiz
mate vyplneny 4 chybove listky a problem stale trva vam podekuje a navrhne
vyplneni chyboveho listku, kdyz zacnete rvat a chtit nekoho kdo vi a
umi, opet vam podekuji a navrhnou vyplneni chyboveho listku.
, ktery predaji technikum k reseni. Skoro dokonale

UPC ci jak se ta kabelova pakaz jmenuje. Kdyz vas po 20min cekani na
spojeni prestane cekani bavit. Zkusitr mail v kterem peclive a technicky
precizne popisete problem, po 4 dnech vam odpovi. Podekuji za duveru,
zalituji problenu navrhnou prekontrolovani propojovaciho kabelu k TV.
Pokud by nic z toho nepomohlo zavolejte na zakaznickou linku.
Po 36min cekani vas spoji, popisete problem, nacez vas slecna pozada
o prekontrolovani propojovaciho kabelu k TV. Zacnete rvat a chtit nekoho
kdo zna a umi nacez vas slecna pozada abyste problem popsal a nejlepe
mailem zaslal na technickou podporu, cimz se zrejme dostanete na zacatek
a muzete si to cele zopakovat. A to mam takovy dojem, ze linka je placena,
presneji netvari se jako zdarma.

Me reseni, nemam kabelovku a nemam pevnou linku, kudy chodim tudy poskozuji
jmeno temto a jim podobnym spolecnostem.



>Kvalitni spolecnost se pozna podle toho, ze se zakaznik bez velkych
strapaci dostane do kontaktu s clovekem schopnym jeho problem resit.
Treba s vratnym, pokud na to staci, nebo s generalnim reditelem,
neni-li toho schopen zadny z jeho podrizenych.
Pracovnik zakaznicke linky E-ONu vsak nevyresi vubec nic, a neprepoji
vas vubec nikam.






Další informace o konferenci Hw-list