telefonni linka - U4090B-P

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Prosinec 15 22:59:54 CET 2007

> Zdravim,
>
> mam nasledujici problem, mam proti sobe zapojeny dva "telefony" - IO
> U4096B-P viz.
> http://atmel.com/dyn/products/product_card.asp?part_id=2229 s tim, ze
> jsou zapojeny podle datasheetu a ridim je z uP, snad take spravne. Linka
> je zapojena tak, ze oba "telefony" (vodice nekdy oznacovane TIP a RING)
> jsou vzajemne propojeny a na kazdy z vodicu je pripojen pres R cca 300R
> + a - zdroje 24V. Ze zdroje tece cca 60mA (30mA/pristroj). Napajeni
> funguje, rekl bych bez problemu, u obvodu je nastaven hands free mod a
> [...]
Zdravim,
 pokud vim, uz jsme to tu jednou rozebirali - ta "linka" je zapojena nejspise
spravne. Chyba tedy asi bude v zapojeni.
 Doporucuji pripojit na "linku" stridavy voltmetr a pisknout do mikrofonu
jednoho z "telefonu". Pokud pracuje spravne, musi se objevit stridave napeti
nejmene 0.5Vef, spise vice. Pokud napeti nenamerite (nebo jen malinke), je
chyba ve vysilacim obvodu. Pokud ano, ale presto neni slyset, je chyba v
prijimacim obvodu toho druheho.
 Nebo si tam dejte obycejne telefony misto tech Vasich a uvidite, jak budou
hrat a pak muzete zkombinovat jeden Vas a jeden normalni a tim se take dobrat
jadru zavady.
  S pozdravem Pavel Troller