OT na pXtek: UzavXenX a otevXenX standardy: ICQ a podobnX...

Jan Galuszka konference@ei.cz
Sobota Prosinec 15 22:50:24 CET 2007

Nejakou dobu jsem na stranach www.elektronika.cz poustel reklamy GOOG*LE .
Nejaky ten desetidolar to prineslo.

Ale kdyz jsem prochazel logy a statistiky, nechapal jsem, kolik naslednych
pristupu na stranky vyvolaly nektere navstevy ctenaru. napr. kdyz v mem
systemovem vyhledavani nekdo vyhledal SLOVO , tak behem nekolika sekund
SLOVO bylo vyhledavano z dvou IP adres jinych. A to pritom ctenar nekliknul
na odkaz GOO*GLE

Z druhe strany zas maji muj obdiv v tom, ze targetove reklamy vlozene na
stranky v 95% odpovidaly obsahu zverejneneho clanku. Nechapu tu technologii
a tu vypocetni rychlost, ktera to dokaze. A to pritom nektere reklamy
odchazely ke ctenari drive, nez samotne telo clanku. Vypada to, jakoby
pozadovanou stranku gugl precetl, upravil a pak teprve poslal ctenari.

Nyni jsem od automaticky vkladanych cizich reklamnich ploch ustoupil a
radeji si to hlidam vlastnim systemem

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862