OT: Predvianocne plane filozofovanie

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Prosinec 15 22:41:08 CET 2007

Zakaznicke linky, po je vec, osobne mam pocit, ze tuto vec vymysleli proto, aby mohli sofistikovane nas...t zakazniky. Pokud mate nejaky nestandartni problem tak je rozhovor s pracovnici, ktera prosla uzasnym kurzem asertivniho chovani, ale vubec netusi co to vlastne chcete, neumi vam pomoci a neprepne vas na nekoho kdo muze je zazitek pro silne jedince...
CEz napriklad dovedl k dokonalosti hlaseni poruch, kdysi jsem zavolal a pracovnice sedici v okresnim meste o poruse jiz vedela a byla schopna mi rici co kdy a jak. Dnes se vola nekam do Budejic ci kam a jen vysvetlit prislusne asertivni slecne, kde ze to bydlim a co chci je o nervy. Pak se clovek dozvi,ze na reseni se pracuje.

CEZ ma vubec zvlastni formy jednani, napriklad neplatice v celem Ústeckem kraji, zaloby, bezne zastupovani u soudu (prislusny soud je v UL) a tak donedavna resia jedna kmenova zamestnańkyne se stredoskolskym vzdelanim a prumerným platem. Dnes to je vyoptimalizovane a zastupovani prevzala externi pravni firma, tusim z Plzne. Jen na cestacich UL Plzen ji CEZ zaplati trojnasobek platu puvodni kmenove zamestnankyne, celkove naklady maji 6nul, ale o co go, cena elektriny je prece naklady+zisk a onu to ti tupci zaplati.

No, pokud je reditel vas kamarad tak na nej mate telefoni cislo, a
vase intervence ma i nalezity efekt. Ale jako normalni zakaznik se
dovolate max. na zakaznickou linku, kde prislusny operator nema
pravomoc ani na to aby vam rekl jmeno sveho sefa.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz