OT: Predvianocne plane filozofovanie

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Prosinec 15 22:17:24 CET 2007

 15.12.2007, 22:13:30

No, pokud je reditel vas kamarad tak na nej mate telefoni cislo, a
vase intervence ma i nalezity efekt. Ale jako normalni zakaznik se
dovolate max. na zakaznickou linku, kde prislusny operator nema
pravomoc ani na to aby vam rekl jmeno sveho sefa.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz