Fw: Eagle

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Prosinec 15 21:04:53 CET 2007

A v jaké vrstvě ty šrafované věci jsou?

PH
  From: hfmcons
  Pro nový projekt to nastavení DRC funguje, ale starou desku tímhle neupravím. Co by se dalo dělat s tím šrafovaným zbytkem, del all nepomáhá, je to tam i při tisku i při img exportu, grr. Zatím jsem o tomhle nic nenašel, nevěděl by někdo, jak se toho zbavit?
    From: Zdenek
    Velikost a tvar padu se daji zmenit v DRC/Restring a Shapes.

    Dril asi jedine pres ulp. Pokud je to zmena typu: vsechny otvory 0,8
    nahradit 1,0 tak by se dalo hrabnout do vygenerovaneho souboru vrtacich
    dat.