Fw: Eagle

hfmcons hfmcons@gmail.com
Sobota Prosinec 15 19:57:37 CET 2007

Tak ješte jednou :-(
S pozdravem,
                        Miloš Dašek

Seznam už čtyři dny zahazuje poštu k odeslání bez jakéhokoliv vysvětlení či
error mess, tak to zkouším z jiného účtu, snad to projde.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: Hfmcons
To: HW-news
Sent: Friday, December 14, 2007 3:26 PM
Subject: Eagle

Zápasím s Eagle a nějak se nedaří. Routnul jsem manuálně nějaké spoje, potom
jsem je ripnul a zůstaly po nich šrafované cestičky které nejdou odtranit,
co s tím? Taky bych potřeboval změnit u všech otvorů na desce drill, je
nějaké default nastavení desky drill x,xx, nebo se to určuje jen v knihovně
součástek? Změna drillů je možná jen pomocí ulp nebo editací knihovny
součástky? Pady jdou editovat také jen pomocí knihovny součástek?
DĂ­k
S pozdravem,
                        Miloš Dašek