Re: OT: Muj nazor na Skype [Was: Re: OT na pátek: Uzavřené a otevřené standardy: ICQ a podobně... ]

Sudovec sudovec@seznam.cz
Sobota Prosinec 15 18:48:58 CET 2007

Daný SW je něčí produkt a je jen jeho svobodnou vůlí, jaká stanoví pravidla
pro jeho používání. Pokud tento SW chci a pravidla se mi nelíbí, mám vždy
možnost se na něho obrátit a navrhnou jiný model, buď mi vyjde vstříc a nebo
ne. Pokud se na to vykašlu a dohodnutá pravidla porušuji, jsem sprostý
hajzl. Toť vše.

> Imbecilove jsme, ale vsichni, protoze si nechame sr..t na hlavu a to
> predevsim od statu, mira arogance statni moci jiz dosahuje rozmeru,
> kterych nedosahovalo
> oni rude bratrsto. Jeden priklad za vsechny, zcela vazne se uvazuje o tom
> aby se pokuty udelovali majiteli vozidla a kupodivu tu nikdo nedemonstruje
> ani se
> nesaha k Die Fenster politik .... Podle meho to je tak brutalni zasah do
> svobod, ze nema obdoby.

Ani mně se nelíbí udělování pokut majiteli vozidla. Ale jak vidím, znáte
zřejmě nějaký skvělý způsob jak dosáhnout toho, aby pachatel dopravního
přestupku a nebo trestného činu byl postižen a nemohl se pod naprosto
průhlednou záminkou osoby blízké jen tak vykroutit. Takže sem s ním!

        S.