Dodavatele

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Prosinec 15 16:00:58 CET 2007

Zásadní otázka zní, jak české dodavatele donutit k podobnému jednání. Někdy mi připadá, že bych se jim snad měl omlouvat za to, že je vůbec obtěžuju s objednávkou.

PH
  From: Zdenek
  Uz jsem zde psal, ze free je opravdu zdarma. :-)

  Pri posledni objednavce to dokonce dovedli az do extremu. Tri objednane
  polozky (v celkove hodnote 40$) odeslali ve 3 zasilkach v rozmezi 4 dnu,
  jak jim asi prichazeli na sklad. To na mne asi moc nevydelali a jeste
  poslali omluvny dopis, ze to nemohou poslat najednou. :-)

  Zdenek

  PS: Tracing zasilek konci opustenim HK. U nas tomu daji jine cislo,
  takze on-line sledovani u CP nefunguje.