Neco na popis obsahu EEPROM ?

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Prosinec 15 15:45:00 CET 2007

> Ceka me vetsi projekt v kterem bude spousta konstant, nastavovacich parametru
> a promennych ukladat v pameti EEPROM, pricemz pujde o vyvoj pro treti
> stranu a tak se vse bude muset radne popsat a zdokumentovat.
> Cele se to samozrejme da delat s kusem papiru nebo Notepadem, ale preba
> vite o nejakem sofistikovanejsim nastroji, ktery by umel neco takoveho
> (nebo alespon cast z toho)
> - graficky znazornit obsazenost EEPROM a rozmisteni jednotlivych promennych
> - generovat nekous takous dokunetaci, nerkuli hlavickove soubory do C
> Existuje neco takoveho ?

Neco podobneho mam uz docela vyreseno na bazi XML. Jsou v tom definovane
typy a ruzne datove struktury vcetne popisu metainformaci (jednotka,
rozsah, nasobitel pro prepocet, default hodnota, typicke zobrazeni -
pocet desetinnych mist apod., uroven uzivatelskeho pristupu -
bezny/servisni/..., cteni/zapis, ...) a oddelene obsah jednotlivych
datovych polozek. Generuji se z toho pomocí XSL hlavickove soubory pro C
a dokumentace XML/CSS případně HTML/CSS. Ovsem jedna se o vec, kterou
jsem vyvinul/vyvijim pro firmu, takze kod nemuzu poskytnout, jen
inspiraci. Navic to nema zadne uzivatelske rozhrani, je to v podstate
jen sada XML/DTD/XSL souboru. Pouzivam XML editor s podporou DTD, ktery
napovida co se kde muze a nemuze objevit a tak. Nektere z XML schemat,
asi nejlepe Relax NG by bylo vhodnejsi nez DTD, nicmene zacal jsem s DTD
a nejak mi to zatim stacilo.

Lukas Grepl