Ucinnost LED (bylo: luxeon 3W seriove razeni ??)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 15 09:26:16 CET 2007

Neeee to jsem nikde nenapsal. Ja si jsem Q5 objednaval jen proto, ze se
chci konecne kouknout jak to opravdu sviti a take, ze si s kolegou
chceme udelat svetylka na miru - vsude se delaji baterky s extremne
uzkym kuzelem, ktere sice sviti na kilometr, ale neda se s nima nic
delat. Tu RGB ledku jeste nevim na co pouzit, ale mozna ze bude soucast
svitilny jako signalni a nouzove svetlo.

Navic tu mam hromadu lion clanku z mobilu, ktere jsou na napajeni uplne
idealni - takze zadnej overburning nebude. :-)

Mimochodem jak je to s ucinnosti pokud se pohybuji s regulaci PWM v
normalnim rezimu? Tedy pri PWM=100% tece ledkou jmenovity proud urceny
proudovym zdrojem. Co vyjde lepe - regulovat linearne na 50% proudu nebo
PWM se stridou 1:1. Z toho co zde zaznelo by mela mit led vetsi ucinnost
pri nizsim proudu.

Radek Vicek