Re: Rozbocovace/slucovace (bylo: DVB-T anténa praha, co pořídit?)

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 15 01:11:02 CET 2007

Je to nejen modulaci ale i detekci. Zjednodusene si to lze predstavit, ze na
prijmu system umi rozpoznat odrazene signaly a jejich zpozdeni (treba
autokorelacni funkci) a pak si jednotlive signaly umi slozit tak aby se
secetly se spravnou fazi (posuvem). Pokud nikdo nebude mit lepsi
polopaticke vysvetleni, zkusim po vikendu neco najit. Vim ze jsem neco mel i
s obrazky primo k DVBT, ale asi to mam v praci. Nicmene muzete zkusit
googlit mulipath channel, kanal s vicecestnym sirenim, pripadne v kombinaci
s detector nebo estimator k tomu, ale asi tam bude dost matiky.

PK