Ucinnost LED (bylo: luxeon 3W seriove razeni ??)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Prosinec 15 01:09:49 CET 2007

To by asi chcelo troska blizsie definovat "realne prudy v DO".
Navrhujem definiciu, ze sa jedna o prud, kde este nezacne LED degradovat. Tym by sa nam pekne kruh uzavrel :-)

Som tym chcel povedat, ze tie IR LEDky v DO su na ten pulzny prud stavane. Bezne LED v displayoch nie; tie aj ked znesu urcity pulzny prud, ten je dany len (dnes uz nie prilis odovodnenou) snahou zjednodusit si ovladanie (t.j. pouzit mux), nie snahou zvysit akykolvek iny parameter. T.j. ze moznost pulznej prevadzky (s konstantnym priemernym vykonom) nie je automaticky dana. A hovorim to len preto, aby si pan kolega RadekCX ci ktokolvek iny neodpraskol svoje supersvietive LED v nejakom necakanom zachvate pokusit sa s tym dialkovo ovladat telku suseda oproti... :-)

wek