8-bit MCU rozsirenie obzorov (aspon pre mna)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Prosinec 14 23:56:16 CET 2007

--- Jan Waclawek <konfera@efton.sk> wrote:

> Mno, v eng sekcii tam ja nic nevidim...

No ved to! Je tam len vlavo ten vyhladavaci formularik a aj ten pisany
cajom... Navyse vyhladavac nedaval ziadne vysledky ked som este
nepoznal cele typove oznacenie, lebo je ciastocne prekryte nalepkou -
vid foto, ale ani potom! Preto som musel patrat v inych jazykovych
mutaciach, pomerne vzdialenych mojmu chapaniu pisma :-)

> Ale v zjednodusenej cinskej (http://www.bjxmcu.com/admin/dlxp.asp )
> je ta prevodna tabulka, uz mi je to jasne - pinovo kompatibilne tipy
> pre PIC, NEC ba dokonca Holtek (to je uz IMHO sila). Mozno je aj v
> nezjednodusenej cinskej, ale to sa mi uz nechcelo klikat... :-)

Teraz som si len tak zbezne porovnal BJ8P153 s PIC16C54, ked to v
tabulke uvadzaju ako kompatibilny typ - fakt len pinovo. Hlavny
rozdiel, ktory ma zaujal je instrukcna sada. Uz len to, ze BJ pouziva
13-bitovu sirku opkodu je zaujimave. Oproti PIC ma viac instrukcii a
o.i. aj taku ficurku, ako DAA!

> Ale inak je to uplne jasne. Oni nemaju vobec ziadnu potrebu tam tu
> anglictinu tlacit. Z krajin kde nepoznaju rozsypany caj je viacmenej
> nulova pravdepodobnost ze dostanu pre nich zaujimavu objednavku...

Asi tu nie je zaujem o OTP jednocipy, nasa cast sveta je zrejme
zhyckana updatami firmware a maniou flashovania :-)

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping