Ucinnost LED (bylo: luxeon 3W seriove razeni ??)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Prosinec 14 23:52:48 CET 2007

Hmm jasne - uz jsem se prokousal celym vlaknem zpet - jasne pokud
nehonim ucinnost a zivotnost, ale jen svetelny vykon tak ma smysl
zvysovat prikon.

Koneckoncu myslim, ze balu by dokazal takovou ledkou v tech jejich
aparatkach vysvitit jednim pulzem vic energie nez ta ledka vysviti za
celou svou dobu bezne zivotnosti. Navic by nebylo treba ani likvidovat
elektroodpad a jen by se pak vyvetralo. :-))

Objednal jsem si ted dve ty Cree Q5 a jednu RGB tak si budu doma hrat se
svetylkama. ;-)

Radek Vicek