ADMIN: Vypadek admina - polamal se mravenecek

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Prosinec 14 23:18:30 CET 2007

Zdravim,

chtel bych jen vsechny zucastnene poprosit, aby se zde chovali slusne
(coz si myslim, ze se tak deje celkem bezproblemove alespon posledni
dobou). Bohuzel jsem se nejak polamal a vicemene prezivam jen diky
legalne podavanym drogam - takze pokud mi bude nekdo neco psat nebo jsem
nekomu neco slibil je mozne ze se nebudu delsi dobu ozyvat (nebo mozna
ze budu psat, ale nebudu mit naladu neco resit) - nevim nakolik dokazu
sedet/lezet u PC.

Je mozne ze se to treba behem nekolika dnu vyrazne zlepsi a tak je tohle
psani predcasne.

I tak se prosim kdyztak obracejte na technickeho spravce konference
p.Olmra ( olmr*hwg.cz ).

Dekuji za pochopeni.

--
ADMIN