8-bit MCU rozsirenie obzorov (aspon pre mna)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 14 22:34:59 CET 2007

Dakujem za podiel z novych obzorov :-)

Mno, podla vsetkeho toto nie je vyrobca, sami predsa pisu na tej uvodnej stranke, ze "Shenzhen Bojuxing Industrial Development Co.,Ltd. is an accredited agent of Taiwan ELAN Microelectronics Corp., a renowned provider in the electronic industry."
Takze zrejme je to len preznaceny Elan, konkretne asi http://www.emc.com.tw/eng/8bit_prod_dsc.asp?gid=&tid=000012&tt=8bit_ioadc_ds&nn=I%2FO%2C+ADC%2C+LCD+Type+%28Commercial+Grade%29 .
Tie Elanovske jednocipy su dost silne inspirovane PICmi - niektore (ak nie mnohe, zasa som ich vela nepozeral, PICy nemam rad) su priamo pinovo kompatibilne; ale pokial to dokazem posudit, je to ich vlastny vyvoj.

wek