Ucinnost LED (bylo: luxeon 3W seriove razeni ??)

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Pátek Prosinec 14 21:28:35 CET 2007

Ten displej by svitil o trosicku vic :-)) mozna by se to okem moc nepznalo.
Ta teorie setrvacnosti oka, ktere si 95% casu pamatuje jak tech 5% displej
svitil, je dalsi blbost. Oko tak rychle deje umi jen integrovat, takze
vidite stredni hodnotu. Dulezite je nenicit spoustu vykonu na predradnych
odporech a napajet ledky presnym napetim jen s minimalnimi ubytky na
odporech (odporu spinacich fetu). To je jedine na cem se da energie usetrit.
Andel

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 14, 2007 6:52 PM
Subject: Re: Ucinnost LED (bylo: luxeon 3W seriove razeni ??)

Technologii vykonovych LED podrobne neznam, takze beru Vase vysvetleni
jako fakt.

O te efektivite u multiplexovanych displeju  jsem ale presvedcen. Mam
tady treba 16 mistny disp a bere pod 1A. Neverim, ze by staticky
napajeny svitil pri stejnem proudu stejne.
Ale mozna pletu dohromady elektrickou ucinnost (svetelny tok) a vnimani
jasu lidskym okem. Ten disp vlastne 94% casu nesviti a presto oku neblika.

Zdenek