Externi disk s ethernet rozhranim

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Pátek Prosinec 14 14:40:01 CET 2007

Vazeny p. Hanek,

> Synology DS107e sice nema vypinac, ale na 100% se zapina. Vyzkouseno.

Mne nezapina (teda myslim ten DS107e) a jednoznacne treba pre nabeh po
vypadku napajania stlacit startovacie tlacitko.

Ale priznam sa, mozno to nastavenie niekde v setupe je, len som to
nenasiel. Ale urcite nie default konfiguracia.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============