FM tuner s RDS

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Prosinec 14 13:51:20 CET 2007

Umí to urcite některé zvukovky ( temi jsem se moc nezabyval a tak presny typ nevim ), ale i TV karty viz treba zde :
http://www.bttv-gallery.de/high/index.html
staci dat na strance vyhledat "RDS".
Jinak samostatny modul kdysi prodaval Conrad a daly se z toho po male uprave tahat data do PC.
Davno to jiz bylo ve vyprodeji ( mala cerna krabicka s displejem ).
Delal se ve dvou provedenich pricemz ten jednodussi pro laiky si to bral primo z NF signalu.
Jindra Polivka

  ----- Original Message -----
  From: Miroslav Pajpach
  To: HW-news
  Sent: Friday, December 14, 2007 7:53 AM
  Subject: FM tuner s RDS

  Dobry den,
  zajimalo by me, jestli nekde roste do pocitace (USB nebo PCI) "radiokarta" ktera obsahuje FM tuner i s dekoderem RDS.
  Nechce se mi to delat kdyz toho potrebuji mnozstvi mensi nez male (do 10ti ks) takze kdyby bylo nekde toto k mani jiz hotove, byl bych rad.
  Nebo kdyby se prodavaly kompletni tunery s RDS, kde staci pripojit napajeni a pak je jen po nejake sbernici ridit...(I2C, RSxxx, SPI...) to bych mozna jeste radsi.

  S pozdravem
  Pajpach