2xOT: bios a miranda klient

iko iko@kamarad.cz
Pátek Prosinec 14 08:41:22 CET 2007

1. ja som to riesil pridanim PCI karty s USB a tie veci co sietia davam
do tych USB na PCI, ta neni pod prudom ked vypnem pocitac.

2. ICQ odstrihlo stary protokol, uz sa pouziva len novy, ktory vyzaduje
autorizaciu obidvoch stran (predtym to niektori klienti ignorovali),
inak vidite len offline. cize vam pomoze, ked ich poziadate znovu o
autorizaciu.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises