Re: MCU s CAN , který je nejlenější ?

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Pátek Prosinec 14 08:07:03 CET 2007

Samozrejme mate pravdu jako vzdy.
Kdyz se vratim k Vasi narazce ze ciste jednocipem to asi nepujde tak jsem
objevil pripojeni budice 82c250 bez radice primo na AVR vcetne potrebnych
programu.Nestudoval jsem to podrobne ale jelikoz tam ma vice modulu tak mu
to asi jede.Jestli je to plnohodnotny CAN nevim jakou max rychlosti to jede
take nevim ale ma to pripojene na dosti nevykonne AVR takze predpokladam ,ze
po vhodnych upravach by to mohlo byt pouzitelne.Jako predloha k vlastni
vyrobe pri pozadavcich na 5 vstupu a seriovy port by stacil i ten levny
jednocip.
http://caraca.sourceforge.net/
Radek
----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 13, 2007 8:16 PM
Subject: Re: MCU s CAN , který je nejlenější ?

Nemate zdaleka tak dlouhe vedeni, jako ja jsem slepej ;). Pochopitelne
omluva za unahleny hloupy dotaz.
Vypadalo to, ze mi wek nahral na smec, ja odpalil, ale nejak jsem si
nevsiml, ze uz uplne stojim mimo hriste, wek mi nenahrava a ja bez micku
palim na druhou stranu ...

No ale ten MCP2551 stejne potrebovat bude, takze je to zase o par penez
drazsi.

--
Jiri Bezstarosti