Re: Rozbocovace/slucovace (bylo: DVB-T anténa praha, co pořídit?)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Prosinec 14 00:05:58 CET 2007

Tak teď už jsem z toho jelen:

Napřed se prý má přijímat digitál.
Pak zas že prý by sloučení vadilo, protože bude zároveň chytat i analog a tam duchy vadí.
Teď, když jsem vysvěttlil že duchy produkuje i ta anténa namířená kamsi do ... zas duchy nevadí.
Duchy-neduchy, analog-digitál, ... Ať tak, nebo onak, laskavě mi někdo vysvětlete, v čem je ta vysokozisková anténa, jejíž hlavní lalok nemíří ani na jeden z vysílačů lepší, než anténa nízkozisková, ktará je svým hlavním lalokem pokryje oba. Nevím, zda je to tou chřipkou, ale fakt mi výhoda tohoto řešení stále nedochází...

PH
  From: Tomáš Chvátal
  Pro prijem digitalu ? Proc ? Nereknu analog, ale jestli ten digital bude mit od obou vysilacu dost signalu, pojede to v pohode.
  Ja takhle zkousel prijimat 30km zapadne od Prahy jak Prahu, tak ! BUKOVOU HORU ! a jelo to dost pekne.
  Bukovka je silna a prolezla tam s 80% signalem a 100% kvalitou.
    Od: Pavel Hudecek
    To zní jako rozumné vysvětlení (po mnoha letech s kabelofkou jsem na duchy zapomněl).

    Ale obávám se, že řešení navrhované v mailu na který jsem reagoval (použít vysokoziskovou anténu a namířit ji mezi vysílače), bude v tomto ohledu ještě nejmíň řádově horší.