bezdrot zvoncek

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 13 23:22:51 CET 2007

Ahoj,

ja by som to urobil z mobilov, aby som bol IN s dobou. Staci si najst
len spravnu frekvenciu, modulaciu a amplitudu... Vsetko ostatne uz
vyriesili za Teba vyvojari mobilnej technologie. Tebe staci uz len
naprogramovat tu siet. Ale to necham na Teba, naprogramovat jednocipak,
povedzme ten maly v sot-23-6 od mikrocipu, nemoze byt predsa ziadny
problem... O:-)

A.