Re: Rozbocovace/slucovace (bylo: DVB-T anténa praha, co pořídit?)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 13 16:28:00 CET 2007

Myslim že v tomhle případě šlo o to, že digitálu je šumák jesi tam po
sloučení budou duchy a odrazy, zatímco pro analog to vadí. Když vezme
dvě antény a přes obyč. slučovač je pustí do televize, tak např. jedna
bude chytat signál přímo z vysílače a druhá, původně namířená na jinej
vysílač, do toho přidá nějakej odraz nebo rovnou příjem z jinýho než
čelního laloku. Proto se u analogu používaj pásmový slučovače,
odlaďovače a další bižuterie.

Rozbočovači je to fakt jedno, jestli přes něj leze digitál nebo
analog, ale když ho zapojim jako slučovač, tak už by to jedno bejt
nemuselo.

P.K.