DVB-T anténa praha,co pořídit?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 13 14:28:56 CET 2007

> Ja nevim, co porad mate za problem. Zkuste z dreveneho raminka vysroubovat
> hacek a chytat to na nej (dobre se za neco zahakne :-))). Bydlim v
> Hodkovickach (cili od Barrandova pod kopcem a prez reku v naprostem doliku),
> nevidim ani na Zizkov, ani na Petrin ani na Cukrak natoz potom na Zeleny pruh
> a vse opravdu chytam ve velmi dobre kvalite na kus dratu (pravda, musim s nim
> na balkon, protoze mame pokovena okna).
>
> Jakub Serych

Zdravim,
  dne 12. listopadu jsem sem posilal prispevek "OT: DVB-T antena z kusu dratu",
popisujici antenu blizkou te zde popsane raminkove, jen ma navic protivahu,
a velmi snadno se vyrobi z kusu dratu a prodluzovaciho kabelu k STA. Tehdy na
nej nikdo nereagoval. Zkuste se taky podivat a kdyz tak si takovou antenu
zkuste udelat, pokud uz nejaky ten kabel mate doma, je to fakt zadarmo :-)
  S pozdravem Pavel Troller