AVR mega128 casovace t1 a t3 - vyreseno

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 13 14:16:46 CET 2007

Dne Thursday 13 of December 2007 12:51:47 Petr Tomasek napsal(a):

> Pravda, toho jsem si nevsiml, v tom pripade plati moje druha poznamka
> o programovacim jazyk :-P (sorri, ja vim, ze jeste neni patek, ale uz
> skoro)
>
> PT

1) Sorry nikoliv sorri
2) taky jsem si toho malem nevsimnul bohuzel prave pro to ze uz si nejak od
asm odvykam, pro mega128 jsem nikdy nepsal nic jinak nez sakum prdum v C
jenom s petiradkovym asm modulem pro povoleni externi pameti hned po startu v
tom jednom pripade kdy externi ramka byla potreba.

Jakub