Monitorovani site

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Prosinec 12 21:46:11 CET 2007

Galloth  wrote / napísal(a):

> [...]
> co chce a ochranu jakou chce. A i pres to, je internet v podstate
> stale funkcni (byl jsem tam 4 roky a nezazil jsem ani 10 vypadku).
> Podle spravce a me pameti(to druhe se muze mylit urcite) je sit temer
> pod neustalym utokem pokud se zapocitavaji i takove pouze osahavaci
> praktiky. A docela casto pak pod utokem klasicky, kde je opravdu cilem
> sit poskodit, vyradit nebo prevzit kontrolu. Prave na teto prednasce
> zminoval dulezitost monitorovacich zarizeni pro provoz na siti, diky
> kterym jsou schopni utok odhalit i pred tim, nez zpuobi nejakou skodu

Honzo,

ako tu uz napisal Jano, to je vsetko problem trochu iny, a to ludsky...
Pokial by nebolo individui, ktorych jedinym zivotnym stastim je neustale
robit druhym ludom zle, magorit ich, ci im liezt inym sposobom na nervy,
tak ten monitoring by nemusel ani existovat, ci mat dimenzie, ktore
ma... Okrem toho, ten kto Ta chce "rozobrat", Ta "rozoberie" tak ci tak.

A.