Je tu podezřelý klid

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Prosinec 12 21:14:03 CET 2007

Saso, ty sa divis, ked som sem asi zase napisal nieco, co som asi
nemal...?! Ja naozaj neviem. Ale mne to cele pride vzdy ako dobre
spolocenske divadlo s jedinym cielom, poje... a zmagorit blizneho
svojho. Hlavne, aby zapadol do nepisaneho spolocenskeho poriadku.

Dnes som isiel vecer okolo nasho noveho narodneho divadla, a tolko
veteranov, co sa tam stretlo, som spolu pokope este nevidel. Mal som
pocit, ze vykradli narodne technicke muzeum v Prahe, ci ine firemne
skvosty niektorych nemenovanych ceskych firiem... Nevdojak som si
spomenul na babkove divadlo so Spejblom a Hurvinkom a jedneho z mojich
byvalych suputnikov...

A.