Re: DVB-T anténa praha, co pořídit?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Prosinec 12 20:32:13 CET 2007

Já jsem spíš amatér, ale zkusil bych matraci (nebo se jí řiká síto),
většinou se prodává s vestavěným zesilovačem, tak bych místo něj
zkusil dát jen symetrizační člen.

Lepší řešení je asi vzít směrový antény, namířit přesně na vysílače a sloučit.

BTW, zkoušel jste to chytat na kus drátu? Nebo na jednoduchý dipól
nebo krátkou yaginu.

Nejsem pražák, tak nevim jakou vzájemnou polohu máte s vysílači.

P.K.