Spínaný zdroj

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Středa Prosinec 12 15:52:52 CET 2007

zdravim. nepouzivam sice jak konkretne tenhle svab, ale jine LMka maji v
datasheetu takovy sileny graf. Plati pro maximalni proud. A maximalni
proto, ze se pocita s energii akumulovanou jadre tlumivky (ta se vyuziva
pri rozepnutem spinacim fetu a zene se pres nulovaci diodu do zateze).
Pokud date mensi tlumivku, nez by byla pozadovana pro dany proud a
filtracni kond, nic hrozneho se nestane. Jen ten vystup bude trosku hur
vyfiltrovany (ale jen o malicko, pokud zrovna nebude tlumivka 100x mensi
nez ma byt :)). Celkove vzato, LMka si toho nechaji hodne libit, takze
zadny strach :) a hura do toho.

PS: pozor na saturacni proudy tlumivek !

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz