Napětí u UJT

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Středa Prosinec 12 15:27:52 CET 2007

Dobry den.
To se mi moc nezda. Pri nulovem proudu je UJT v rozepnuem stavu.
Charakteristika UJT (EB1) je podobna charakteristice tyristoru (AK). Po prekroceni hodnoty Vp na EB1 se tranzistor prudce otevira a napeti klesne az na Vv. UJT projde nestabilnim stavem se zapornzm odporem do stavu saturace. Pokud proteka emitorem alespon proud Iv, zustava UJT v saturovanem stavu a na EB1 je ubytek napeti, ktery bych povazoval za Vsat.
Nevim, co udava katalogova hodnota VEBsat.
CK