Nestartuje PC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Prosinec 12 08:36:20 CET 2007

Přesně tak, trafopájkou ohřát jeden vývod, kondík povytáhnout a
naklonit, pak druhej, pak zas první a tak furt dokola až se kondík
vyndá. Samotná díra už se odsává snáz než když je tam noha od
kondenzátoru. Případně by šla propíchnout párátkem - teda po roztavení
cínu samozřejmě. Stačí pak i jen jedna prázdná díra, do druhý se
zapíchne novej kondík a rovnou se připájí.

P.K.