Monitorovani site

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Prosinec 11 19:08:37 CET 2007

Tak tyto veci mozna plati ale,
monitorovanim toku na siti lze odhalit velke mnozstvi utoku (napr ze
utocnik infikoval PC site aby v dany okamzik zahltili nejaky server) a
na zaklade takoveto informace pak udrzovat poradek v siti (napriklad
provoz od danych PC na server odfiltrovat).
Dalsi moznosti je scanovani paketu (IDS) podle obsahu a zamezeni
nepovolenych sluzeb. Tyto veci proste bezi a jsou ke sprave site
vhodne. Takze je rpavdepodobne, ci temer jiste, ze alespon cast vaseho
sitoveho trafiku prochazi touto kontrolou. To jake jsou nastaveny
pravidla, je samozrejme uz jina vec. IDS pak vyhledava podle retezcu a
nebo podle regularnich vyrazu. Co delat s podezrlim traficem uz je pak
dalsi vec.

Honza