Re: HW - Větrné elektrárny Ostružná - jaká byla exkurze

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Prosinec 11 15:24:58 CET 2007

No mne by krome "ekonomicke" efektivity zajimala i "ekologicka". A to
i s ohledem na to, ze (opravte mne, jestli se pletu) odebira energii z
vetru == fouka mene. A jak znamo - bez vetru neni deste, jelikoz nema
co tu vodu prenest od vodnich ploch do vnitrozemi... (to tak na okraj
k tomu staveni v primorskych oblastech)
Dalsi ekologickou otazkou je pomer energie vydane na vybudovani (ocel,
beton - sami energozrouti) k energii, kterou to za zivotnost
vyprodukuje.
A do tretice: Kdy z velkou slavou zlikvidujeme atom i uhli a zavedem
vitr - co se stane, kdyz par dnu nebude foukat? Prejdeme na svicky,
nebo je nejake kouzelne reseni?

Marek