Nestartuje PC

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Prosinec 11 14:20:10 CET 2007

No ale ak tu ide o spinany zdroj (na zakladnej doske pre core napatie
CPU), tak kondiky plnia akumulacnu funkciu - naboj do nich nateka a
vyteka vysokym prudom v rade 10tis x za sekundu. Ak je raz potrebna
kapacita radovo v 1000uF, tak najaky paralelny 2-10uF to nezachrani.
Low ESR kondik (ten velky) je potrebny preto aby jednak ten vysoky
nabijaci/vybijaci prud nebol obmedzovany a potom cim nizsi ESR, tym
mensie oteplenie.

miro