Horkovzduch - pajeci stanice - reference?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Prosinec 11 02:50:28 CET 2007

Cele to je o tom co a jak casto tim budete delat. Je treba si uvedomit, ze to ma cca 1kg a diky motoru se to chte nechte bude trochu klepat.
Pokud vam nejde o to si rozfukavat soucastky po stole tak je informace o max. proudu vzduchu celkem neuzitecna.
Mam 850, dnes bych asi sahl po 852, on se udaj o teplote hodi nebo po infra, ale to je jiz zajine penize.

Apropo chi se zeptat zkusenejsich foukacu, jak s HotAir osadit neco jako je joystick v telefonu?
Ja to vzduchem jen sundavam a pokazde se mi roztece plastova noha joysticku, novy pak radeji pripajim perem.

Myslite, ze jsou pouzitelne i ty horkovzduchy do ruky ?
http://gesto.servery.cz/shop/php/main.php3?go=detail&usere=0008210023585167&id=32&highlight=213075
http://gesto.servery.cz/shop/php/main.php3?go=detail&usere=0008210023585167&id=291&highlight=213075
http://www.dilynamobily.cz/shop/detail.php?produkt_id=2022&id=&podkat=
http://www.dilynamobily.cz/shop/detail.php?produkt_id=2021&id=&podkat=

Nikdy jsem s horkovzduchem nedelal, tak nedokazu odhadnout pripadne problemy.
Je problem v hmotnosti ?

Jinak se mi to zda (ryze teoreticky) prijemne, ze to nezabira misto na stole,
vede k tomu jen sitova snura a ne tlusta hadice. Prutok vzduchu u toho pisou stejny
nebo vetsi nez u tech se zakladnou, prikon to ma taky srovnatelny.
A navic to ma dobrou cenu.
Ale zase bych nechtel nejak uplne elementarne nalitnout.
Pouzivate to nekdo prosim ?

rollfree