Nestartuje PC

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pondělí Prosinec 10 18:32:37 CET 2007

Provadi se inicializace grafiky, a ta si o nejakou tu stavu rekne navic
kdy musi zacit neco delat v grafickem modu...
Ale to je jedna veciska k druhe..... Tam je kousek spiny, tam jsou
zanesene ventilatory od prachu, treba vytekle kondiky, proste i pocitac
ma nemoce a kdyz je toho na neho moc tak skolabuje :):).

Daop....