Vanoce a mp3

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Prosinec 10 14:01:58 CET 2007

At 13:08 10.12.2007, =?iso-8859-2?B?qXVsYSBNaWxvuQ==?= wrote:
>Zdravím,
>jeliko¾ se blí¾í vánoce, obracím se na Vás o radu, jaký vybrat mp3
>pøehrávaè z té záplavy, která se tu objevila.Po¾adavky jsou následující:
>
>- malý ale odolný ( aby nekøupnul pøi prvním upu¹tìní na zem )
>- velikost do 1GB
>- cena kolem nebo do 1000Kè
>- spolehlivý - kvalitní flash pamìt a firmware bez chyb

Lamal jsem si hlavu a pak jsem se rozhodl, ze vsechno je to samy (skoro) a
ze pro zensky je dulezity, aby to bylo pekny a ruzovy! ;o) Co mi teda unika
je dulezitost barevnych displayu a prehravacu videa...

Tak jsem koupil Zen Stone Plus a sem na nej moc zvedavej. Ale je pravda, ze
pravdepodobne nesplnuje nic z vyse uvedeneho ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.