Monitorovani site

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Prosinec 10 09:29:50 CET 2007

Sledovat jde bezproblemu jakykoliv sitovy provoz samozrejme pokud se data
posilaji v sifrovane podobe uz je to vetsi orisek .

Jednoduchym programkem jde presmerovat veskerou sitovou komunikaci pres vase
PC a vase PC to zas muze rozhazovat tem spravnym PC. Tomu se rika men in
middle a v podstate na to staci programek typu ethereal a podobne.

Relevantni dotazy do googlu jsou sniffing, port stealing, icmp forwarding,
dhcpc spoofing apod.

Povidani treba zde : http://connect.zive.cz/?q=node/714

http://www.root.cz/clanky/pruvodce-programem-ethereal-1/

snehulak