Budou procesory PIC v DIL? - pajeni v rozteci 0.5mm

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 9 18:27:20 CET 2007

No to ze to rozpustite neznamena ze to je to co by to melo byt.

Uz jsem sehnal kolegu a to co obsahuje to original redidlo je
methoxypropanol - jeho zasadni vlastnost (krome dobreho rozpousteni) je
ze ma velmi malou tenzi par (mensi nez voda) takze se to po naredeni
nema snahu odparovat a melo by to zustat velmi dlouho tekute.

Jinak kupuje se to u nejakeho p.Vonky (tel 318520624 nebo 723068009),
ktery pro Marmot zajistuje maloobchodni prodej. Mail by měl byt
rac.vonka@tiscali.cz , ale nevím jestli platí.

Radek Vicek