OT - mikroskop - finale

dejfson dejfson@gmail.com
Nedle Prosinec 9 17:53:25 CET 2007

nevim jestli to ma nejaky smysl. shanel jsem takovy podobny a nasel jsem
neco co by se na inspekci tistaku hodilo:

http://www.anmo.com.tw/db/products-more.asp?id=64

stoji to kolem 150chf. Nevim ovsem jestli to nahodou nemusi byt prilepene
uplne na tisku. pokud ano, tak je to nepouzitelne. rozmyslim o tom ze bych
to koupil.
d.