CERN pozvanka na seminar Brno

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Sobota Prosinec 8 23:38:09 CET 2007

Ja bych se stavil,ale ve stredu budu okukovat Ledvicky komin zespod(nejsem z
ekologickeho hnuti na kominy nelezu).Tak snad nekdy priste.
Radek
----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 08, 2007 11:16 PM
Subject: Re: CERN pozvanka na seminar Brno

no uvidime :-) to ze je prednasajuci z renomovaneho laboratoria este
neznamena ze je renomovany aj on :-) ale pan Tosovsky uz predbezne
schvalil pripraveny material, tak uvidime :-)
Tymto by som sa chcel znova sebecky pripomenut, prednaska je uz tuto
stredu. Som zvedavy kolko ludi pride...
http://www.urel.feec.vutbr.cz/web_documents/seminare/pozvanka_cern.pdf
b.