Budou procesory PIC v DIL? - pajeni v rozteci 0.5mm

k.novo k.novo@seznam.cz
Sobota Prosinec 8 21:38:09 CET 2007

Nejdrive k tomu isopropylu. To co prodava Marmot jako redidlo je defakto isopropyl, jen je vyraben trochu jinou technologii nez bezny isopropyl. Vzhledem k cistote bezne dostupneho isopropylu se vubec nema cenu zabyvat nejakymi rozdily a to co obcas tvrdi lidi z Marmontu je cisty marketing.

Kde sehnat cerstvy marmont by me take zajimalo, ja ten svuj kupoval v GESu a bylo to hnede vyschle blato.
Izopropyl + zahrati v mikrovlnce z toho sice udelalo tekutinu, ale inu cerstve je cerstve.

To ze MTL vysycha je jednoznacne vynna vyrobce a nevhodneho baleni

>ja mel zakladni problem .... sehnat MTL-468 v "puvodnim" stavu .
prvni zkusenost jsem mel s jednou "strikackou" od kosti(pruhlednej gel) a kdyz jsem si pak
koupil svoji prvni krabicku, byla to vyschla kalafuna ..
nejaky redeni bylo na pikacu, doporucovali mi redeni s ohratim, ale uz to nikdy nebylo ono.
volal jsem i do marmotu, ze bych vzal primo od nich cerstvou, ale zrovna
nebyla doba "vareni" a pak jsem to uz neuhlidal :-(.
tomik.
p.s. kde maj cerstvej marmot  ??